Donateurs en Club van 100

Het Leeuwarder Kamerkoor stelt zich ten doel het beoefenen van zangkunst op een kwalitatief hoogwaardig niveau. Het koor wil daarbij zo veel mogelijk verschillende groepen mensen in aanraking brengen met vocale muziek – zowel oude als hedendaagse klassieke muziek – en door regelmatig vernieuwende en bijzondere programma’s te brengen. Het koor profileert zich daarmee op haar eigen wijze op het gebied van vocale zangkunst in de provincie Fryslân en daarbuiten.

Onze ambitie vraagt de inzet van topdirigenten, het gebruik van bijzondere locaties en de samenwerking met professionele instrumentalisten. Hiervoor is (veel) geld nodig. Dit komt van contributies van de leden, bijdragen van de projectzangers, subsidies van overheden en Stichtingen én bijdragen van donateurs en sponsors die ons een warm hart toedragen.

Donateur worden?

Hebt u genoten van de concerten van het Leeuwarder Kamerkoor?
Bent u liefhebber van het repertoire én bezoekt u regelmatig onze concerten? Daar zijn wij heel blij mee en zijn wij u ook dankbaar voor. Ook u kunt naast het bezoeken van onze concerten ons financieel steunen door donateur te worden van het LKK voor minimaal € 15,- per jaar.
Wat krijgt u daarvoor terug?

• Twee gereserveerde plaatsen bij onze concerten
  • Tenminste twee maal per jaar ontvangt u onze nieuwsbrief
  • We nodigen u uit om bij een bijzondere repetitieavond aanwezig te zijn waarbij u kunt meemaken hoe wij repeteren, iets van het nieuwe programma hoort en we u graag een hapje en een drankje aanbieden.

Club van 100

De bedrijven die ons willen steunen en hun naam aan ons verbinden zijn verenigd in de Club van 100. Het basislidmaatschap bedraagt tenminste €100 per jaar en biedt:

• Dezelfde voordelen als onze donateurs
    • Jaarlijks twee vrijkaarten voor één van onze concerten
    • De naam van uw bedrijf wordt vermeld in het programmaboekje dat voor ieder concert wordt samengesteld

Het pluslidmaatschap geeft tevens recht op het plaatsen van een advertentie van een kwart pagina in de programmaboekjes en plaatsing van uw bedrijfslogo met link naar uw bedrijfspagina op onze website.

Het pluslidmaatschap bedraagt tenminste €250 per jaar.Voor een beperkt aantal bedrijven bieden we een bijzondere plaats als hoofdsponsor. Met een bijzondere aandacht op onze website, een hele advertentiepagina in ons programmaboekje en uw bedrijfslogo op de concertposters. Als hoofdsponsor draagt u jaarlijks voor tenminste €1000 bij aan de concerten van het Leeuwarder Kamerkoor

Wilt u lid worden van de Club van 100? Klik op de button of neem contact op met het secretariaat van het Leeuwarder Kamerkoor.