Noot

concert 30 november a.s. gaat niet door…….

Vanwege de nieuwe Coronamaatregelen wordt helaas het concert van het Leeuwarder Kamerkoor dat op dinsdag 30 november zou plaatsvinden geannuleerd.
Wij hopen op betere tijden in 2022, zodat u ons weer kunt zien en horen bij ons eerstvolgende concert op 4 juni a.s.

Wij wensen u fijne feestdagen in goede gezondheid.

De zangeressen en zangers van het Leeuwarder Kamerkoor

Adventsconcert Leeuwarder Kamerkoor “Born on a New Day”

Eindelijk, na anderhalf jaar stilte ten gevolge van de pandemie, laat het Leeuwarder Kamerkoor met vreugde en vol overgave haar stem weer klinken. Zij zal dit doen in een adventsconcert, getiteld Born on a New Day, onder de bezielende leiding van haar vaste dirigent Eduardo López Cabello die tijdens de covid periode glorieus geslaagd is voor zijn masterexamen Koordirectie.

Op het programma staan kerstliederen uit diverse landen, o.a. Afrika, Portugal, Spanje, Noorwegen, oude en nieuwe, bekende en onbekende liederen. Componisten zijn onder anderen Eurico Carrapatoso, Hans Leo Hassler, Ola Gjeilo, Francis Guerrero, John David. Daarnaast enige eerder door het LKK uitgevoerde composities van het kerstlied bij uitstek O Magnum Mysterium.

Het Leeuwarder Kamerkoor verwelkomt u na een lange periode van beperking met warme kerstmuziek van over de hele wereld uit verschillende tijden. U wordt hiervoor van harte uitgenodigd in de Huizumer Dorpskerk.

Dinsdag 30 november 2021 aanvang 20.15 uur

Dorpskerk Huizum, Huizum Dorp 67, 8934 BS Leeuwarden

Bij de ingang zal een coronacheck via de corona-app plaatsvinden.

De toegang is gratis, een vrijwillige bijdrage na afloop wordt op prijs gesteld.

Download hier de teksten en vertalingen van de liederen

(let op: niet in de kerk in Goutum zoals in de laatste nieuwsbrief per abuis werd vermeld, maar in de dorpskerk van Huizum!)

Bestel hier uw tickets voor “BORN ON A NEW DAY”

Noot

Coronatoegangsbewijs

Jouw bezoek aan ons concert op dinsdag 30 november a.s.

Per 25 september zijn wij verplicht je te vragen naar een coronatoegangsbewijs.

Je bent vanaf een half uur voor aanvang welkom.
Houd je QR-code van de CoronaCheck gereed om oponthoud te voorkomen.

Coronatoegangsbewijs

Iedere bezoeker van 13 jaar en ouder heeft een coronatoegangsbewijs nodig voor een bezoek aan ons concert, zoals de RIVM-maatregelen voorschrijven. Dit coronatoegangsbewijs moet een QR-code van CoronaCheck zijn (een bewijs in een andere vorm is niet geldig). Dit kan via de smartphone app. Heb je geen smartphone? Kijk dan hoe je jouw QR-code op papier kan ontvangen via coronacheck.nl. of bel de CoronaCheck helpdesk op 0800-1421 en vraag naar de mogelijkheden.

Je kunt een coronatoegangsbewijs in de CoronaCheck-app aanmaken als je

• een vaccinatiebewijs hebt
• een bewijs hebt dat je recent (minder dan zes maanden) hersteld bent van corona
• een negatieve testuitslag hebt (niet ouder dan 24 uur voor aanvang voorstelling)

CoronaCheck
Het coronatoegangsbewijs zet je met de CoronaCheck-app om in een QR-code. Deze code laat je met je identiteitsbewijs en je ticket bij de controle aan ons zien om toegang te krijgen tot de voorstelling. Je kunt ook toegang krijgen met een papieren bewijs. Op coronacheck.nl vind je alle informatie over de app of over een papieren bewijs.

LET OP:

zonder QR-code van de CoronaCheck kunnen we je helaas geen toegang geven tot ons concert.

Wij zien uit naar je komst en wensen je veel plezier tijdens je bezoek aan ons concert!