We gaan weer zingen!

Het Leeuwarder Kamerkoor heeft sinds 17 maart 2020 niet meer gezongen, met uitzondering van twee repetities in corona-opstelling, in september 2020. Nu hopen we 7 september as. weer samen te gaan zingen. Wij kijken daar naar uit en hopen dat het doorgaat.

Lees hier de volledige nieuwsbrief

Master koordirectie

Zoals u in de vorige nieuwsbrief hebt kunnen lezen is onze dirigent Eduardo Lopez Cabello op 5 februari jl. afgestudeerd voor zijn master examen koordirectie aan het conservatorium in Utrecht.

Onder de titel “The Masters of Spanish Renaissance” heeft hij samen met 12 professionele zangers en studenten een programma met oude Spaanse muziek uitgevoerd. En natuurlijk is hij geslaagd.

Het uitgevoerde concert was prachtig, met mooie oude muziek, zeer de moeite waard om te bekijken en te beluisteren op YouTube.